Dagens citat

Somsagt.. Skolan började idag och kul kan jag ju inte påstå att det var [även fast vi inte hade några lektioner och fick äta glass :P gihi]! Aja, finns ju inget val så jag får försöka att bara, deal with the pain! hahah ;D

Jag tänkte slänga upp ett dagens citat [som ursäkt för min dåliga uppdatering].

When you loved the one who was killing you
it left you no options.
How could you run, how could you fight,
when doing so would hurt that beloved one?
If your life was all you had to give,
how could you not give it?
If it was someone you truly loved.

The Twilight Saga: Breaking Dawn


http://images2.fanpop.com/images/photos/8200000/Edward-and-Bella-s-Wedding-Day-isle-esme-8209076-588-404.jpg
Bilden har inget med själva citatet att göra menmen..
we <3 it!

[alicecullen88.deviantart.com står för bilden]

Sorry för att jag spoilar för Breaking Dawn[/Så länge vi båda andas] men boken har funnits i två år!

Meddelanden

Skicka ett meddelande här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0