School's next

Jahapp, då vare dax för skola igen. Kuuul. Eller inte. Jag börjar imorgon [18/8] och de flesta andra verkar börja på måndag [23/8].. Thats wierd. Aja, jag tycker faktiskt att det är skönt att börja på en onsdag istället för på en måndag. Då äre ju mindre kvar av veckan :P haha! Så, ja. Måste vänja mig vid skoltiderna [jag börjar 7.50 på morgonen -.-] så inga fler sena kvällar/nätter, haha. Good luck.

Juste, angående BILDBOMBEN, min egna dator är lite knäpp just nu. Och alla bilder befinner sig på den [:thumbup:] så jag kan inte lägga upp bilderna just nu! Jag ska göra det snart. Promise! :D


Jag har inga bilder på den här datorn, så jag fick ta en gammal ur arkivet.
Som tur är kan man aldrig få nog av Edward/Robert! <3

Meddelanden

Skicka ett meddelande här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0