Its like forgetting the words to your favorite song.

Hejsansvejsan! Förlåt.förlåt.förlåt för att jag typ aldrig uppdaterar! Jag har varit ganska så upptagen. Bland annat med att dricka fanta lemon som är den mest awesome läsken i världen. epicness på den du! (Btw så har jag inte gillat läsk - kolsyran- någonsin. men nu har jag börjat dricka det och det är gottttt) ♥

Aja. Hur som helst så jag jag försöka bättra mig! Jag lovar! ♥
lägger upp lite bilder som jag inte har lagt upp innan. vissa nya. andra inte :P


Jag och min kompis var utklädda till vampyrer på en maskeradfest. typ. [fast vår utklädnad failade lite... vi skulle egentligen haft jättecoola tänder men klistret funkade inte och sånt. plus så skulle vi ha lite annat också.. men vi var rätt balla ändå! :D]

Mysig kväll med H!

Jag tror att detta är den enda tjej-piraten på båten (som jag inte kommer ihåg namnet på) och Kapten Storskägg. Nått sånt vare!


Jag hette typ Gråskägg eller något XD
Hahahaa x'd vi hängde lite på båten innan vi tog bussen till H häromdagen!

okej. typ fyra bilder. haha. bättre än inget, right?!

Nu ska jag dra! Hade awesome alla coolingar! :D ♥

Meddelanden
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Sv: Eller hur ^-^

Man skulle vilja ha alla färger!

2010-09-25 @ 12:42:07
URL: http://iloveto.blogg.se/

Skicka ett meddelande här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0